tisdag 15 juni 2010

Skolavslutning & Lata sköna dagar!

Skolavslutningen var lika fin och sentimental som vanligt! Tänk att det är en hel gymnastiksal full med föräldrar och släktingar som precis som jag tycker att det är just mitt barn som är den härligaste av dem alla!!! Ögonen blev precis som jag förutspodde en aning tårfyllda vid ett par tillfällen och de sjöng både nationalsången, Du skall inte tro det bli sommar och Den blomstertid nu kommer precis som det alltid har varit. Dessutom sjöng de en del nya låtar bland annat Kom som Timoteij sjöng i Melodifestivalen. Kul med lite variation!
Det har varit några riktigt lata dagar sedan i Onsdags med hemma-mys och lite arbete.
I lördags lurade jag iväg min älskade man till Alingsås för att hämta hem ett ekskåp som jag hittat på blocket. Det står för tillfället i garaget för ommålning och det kommer att bli sååå fint!!! Jag skall ladda upp lite bilder både från skolavslutningen och på skåpet i veckan. Jag e ganska dålig på det där med bilder men jag skall försöka bättra mej!! Nä nu e det dags att nana för jag skll ju jobba imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar