söndag 23 maj 2010

Födelsedag och en lugn helg!

Jaha så har det gått ytterligare ett år och nu har jag hunnit fylla 33 år! Inte klokt va gammal jag börjar bli! Maken hade bokat bord på en Restaurang i Kungsbacka och köpt biljetter till en bio! Dessutom hade han fixat barnvakt!! Så lyxigt att får gå ut och käka i lugn och ro med den jag gillar bäst! Filmen var egentligen ganska dålig men ett och annat skratt bjöd den på ändå, vi var på Kick ass!!! Det var vi och tre till i salongen, gissar på att det var det fina vädret som höll folk borta från biografen. Lördagen gick i lugnets tecken och vi gjorde inte många knop, det blev en spontan grillning med våra goa grannar och guud va gott det blev. Idag har jag inte heller gjort så mycket, städat övervåningen och pillat lite i största allmänhet. Solat en del har jag däremot gjort, så himla skönt alltså. Nu får vi se vad nästa vecka har att bjuda på, skolan kommer troligtvis vara klar för terminen i varje fall och det är då dags för ett härligt sommarlov!!!! Ja jag skall ju visserligen jobba en del, men det skall bli så skönt att slippa tänka på skolan för ett tag!!! Må så gott i solen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar