onsdag 19 maj 2010

Oh vad solen gör mig lycklig!

Vaknade i morse och solen riktigt strålade ute! In i bilen för att lämna barnen och det var redan 17 grader varmt ute och klockan var bara 8. Hem och pluggade en stund på litteraturseminariet som vi skall ha i morgon. När det var gjort städades övervåningen med en väldans hastighet, sedan blev det kaffe som belöning med min goa granne. Utvecklingssamtal med min lilla skrutta och där var allt som vanligt bra.. Hon e allt bra duktig min goa tös. Hämtade hem mina barn plus en kompis till Elin, åt middag och sen fick sig fönstrena en omgång. Wihooo vad det är skönt när det är rent och fint hemma. Solade en stund och satt och hade en mysig pratstund med dottern. Oj då var förresten på utvecklingssamtal med sonen förra veckan och det visade sig att även han har landat och att allt var bra även där... Riktigt smart kille har vi, sa de och tänk att jag e lika stolt över honom!!! Det är det bästa med att ha en av varje för då kan jag ha världens bästa tjej och världens bästa kille!!! Hann förresten med en fika till hos grannen i solen me!! Så härligt och tänk idag är första kvällen i år som det var riktigt skönt att sitta ute!!! Välkommen sommaren!!!
Skickar en extra tanke till min goa vän som ligger inne.. Nu vill jag att hon ska bli bra igen,.. Må så gott nu skall jag gå och lägga mej!

1 kommentar: