tisdag 4 maj 2010

Vilken härlig tid!!

Japp som jag har tjatat om så är det VÅR!! I dag har jag städat vår utsida så att den är snygg och fin. Imorgon så skall jag köpa och plantera lite blommor också så är även framsidan redo för att möta våren. Den här veckan är annars fulltecknad av pluggande, jobb jobb jobb och lite mera jobb. Helgen är däremot alldeles arbets fri så hiiimla härligt. Hoppas på fint väder med så vi kan ta en härlig fika vid havet. Det finns ingenting som går upp emot havet oavsett årstid, som tur är så älskar barnen havet lika mycket som jag. När jag sitter nere vid havet så förstår jag verkligen att vi som bor vid havet tycker att det är värt de hutlösa hustyper som råder här vid Bästkusten. Det är sån frihetskänsla att kunna gå ner bara för att fika lite eller bara ta en promenad vid havet. Vad har hänt mer? Jo jag har varit på besök hos min lilla hokus pokus tant för att göra en koll, om kroppen saknade några ämnen och det gjorde den. Kroppen behövde fyllas på med både krom och magnesium så nu får vi hoppas att den funkar ett tag till. Tänk att vi fyller på våra bilar med både det ena och det andra men våra kroppar de får mest ta stryk, så passa nu på o gör en inventering, kanske behöver kroppen lite sol, lite träning eller kanske lite vila oavsett så ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar